Критерії оцінювання
Оцінювання результатів навчання та особистісних надбань учнів у 1-4 класах здійснюється відповідно до:
-
Наказ МОН України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
-
Наказ МОН України № 1146 від 16.09.2020 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи» (ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ)
-
Наказ МОН України № 1154 від 27.08.2019 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу» (ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ)
-
Наказ МОН України № 924 від 20.08.2018 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій Українській школі» (ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ)
Відповідно п.28 Державного стандарту початкової освіти отримання даних та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються у процесі формувального та підсумкового оцінювання.
Оцінювання результату особистісних надбань учня/учениці у 1-4 х класах виражається вербальною оцінкою.
Оцінювання результату навчання учнів 1-2 класів здійснюється вербально, у Свідоцтві досягнень позначається "V".
Оцінювання результату навчання учнів 3-4 класів здійснюється, за рішенням педагогічної ради Ліцею №19 "Межигірський", за рівнями : початковий, середній достатній, високий. У Свідоцтві досягнень позначається П/С/Д/В.
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813)